F.A.Q. Najczęściej zadawane pytania.

Płatności i terminy

Czy korzystanie z systemu jest płatne ?
System Mellow Business jest udostępniany naszym Klientom całkowicie bezpłatnie. Bez względu na to ile osób z niego korzysta, jak często i jak duże realizują Państwo zamówienia. Zachęcamy do przetestowania systemu, bo to nic nie kosztuje, a może przynieść Państwa firmie duże korzyści.
Czy przygotowanie wizytówek do druku jest płatne ?
Specyfikacja przygotowania plików do druku jest szczegółowo określona w umowie. Użytkownicy platformy samodzielnie wpisują dane np. do projektów wizytówek, a nasi pracownicy drukują je według ustalonej specyfikacji, co nie łączy się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Gdzie odbywa się druk zamówionych produktów ?
Wszystkie zamówienia realizowane są w drukarni Mellow, mającej swoją siedzibę w Krakowie.
Ile kosztuje transport zamówionych produktów ?
Wszystkie zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. Na koszt dostawy wpływa przede wszystkim ilość zamówionych produktów. Konkretną cenę przedstawią Państwu nasi pracownicy.
Czy mogę otrzymać fakturę w wersji elektronicznej ?
Oczywiście mogą Państwo otrzymać fakturę w wersji elektronicznej, ale zawsze dołączamy też fakturę papierową do zamówienia.
Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą ?
Za zamówienia dodane do jednego koszyka otrzymują Państwo fakturę zbiorczą. Istnieje też możliwość otrzymywania faktur zaadresowanych na różne placówki firmy. Co więcej – adres fakturowania może być odmienny od adresu dostawy produktów.
Jaki jest termin płatności ?
Termin płatności zawsze podany jest na fakturze dołączonej do zamówienia. Terminy te indywidualnie ustalamy z naszymi Klientami.
Jaki jest standardowy termin realizacji materiałów drukowanych ?
O terminie realizacji druku wizytówek są Państwo informowani po złożeniu zamówienia. Od momentu, gdy wpłynie do nas zamówienie do momentu wyprodukowania wizytówek nie upływa zazwyczaj więcej niż 48 godzin (licząc wyłącznie dni robocze).
O Systemie
Jakie są wymogi techniczne, by móc korzystać z systemu ??
System udostępniany jest online, więc można się z nim połączyć poprzez przeglądarkę internetową. Wymagane jest jedynie połączenie z siecią internetową, a rodzaj urządzenia (komputer stacjonarny, laptop, tablet czy smartfon) oraz jego parametry nie mają wpływu na możliwość korzystania z systemu.
Jak długo trwa zainstalowanie systemu ?
 Systemu nie trzeba instalować. Gdy tylko otrzymają Państwo dostęp do Mellow Business, to można się do niego zalogować i w pełni korzystać ze wszelkich funkcjonalności.
Czym system różni się od standardowego sklepu ?
Różnice pomiędzy systemem Mellow Business a sklepem internetowym są ogromne. Proponujemy Państwu rozwiązanie w pełni dostosowane do potrzeb firmy i umożliwiające m.in. kontrolę nad procesem zamówień. Możliwości oferowane przez platformę znacznie wykraczają poza funkcje, które znajdują się w nawet najbardziej rozbudowanych sklepach internetowych.
Czy można przetestować system MellowBusiness?
System Mellow Business udostępniany jest bezpłatnie, więc wszystkich Klientów zachęcamy do jego testowania. Wystarczy zgłosić taką chęć naszym doradcom klienta.
Czy system posiada ograniczenia ilości zmawianych produktów ?
Poprzez system Mellow Business mogą Państwo zamówić dowolną ilość produktów. Zamówienia realizujemy już od 50 lub 100 sztuk, w zależności od tego, który pakiet Państwo wybrali. Oczywiście im większe zamówienie, tym bardziej jest ono ekonomiczne.
Bezpieczeństwo i dostęp
Czy transmisja danych do systemu jest bezpieczna ?
Tak, transmisja danych jest bezpieczna, ponieważ są one szyfrowane za pomocą protokołu SSL. System spełnia te same standardy bezpieczeństwa, co portale bankowe lub dostawcy poczty elektronicznej.
Kto posiada dostęp do systemu ?
Państwa firma otrzymuje dostęp administracyjny do systemu i to Państwo decydują o tym, jaka liczba osób będzie mogła z niego korzystać. Administrator może dodawać kolejnych użytkowników, w tym: innych administratorów, managerów oraz pracowników. Każdy typ użytkownika posiada inny zakres uprawnień.
Jakie uprawnienia posiada administrator ?
Administrator może dodawać nowych użytkowników każdego rodzaju, czyli administratorów, managerów oraz pracowników. Może tworzyć szablony produktów, czyli np. wizytówek, przeglądać historię zamówień, akceptować zamówienia i przesyłać je do drukarni, tworzyć liczbę placówek oraz oddziałów, a także wysyłać komunikaty do innych użytkowników systemu.
Jakie uprawnienia posiada manager ?
Manager posiada niemal tak duży zakres uprawnień jak administrator. Jedyną różnicą jest to, że manager może dodawać nowych użytkowników tylko w postaci managerów lub pracowników i wyłącznie nimi zarządzać. Nie może więc dodawać administratorów i zarządzać nimi.
Jakie uprawnienia posiada pracownik ?
Pracownik posiada znacznie ograniczony zakres uprawnień w stosunku do administratora lub managera. Może on tworzyć produkty z szablonów udostępnionych przez managera lub administratora i składać zamówienie na dane produkty, ale nie może zlecać ich realizacji. Ma również dostęp do swej historii zamówień i ich statusu.
Jak zmienić hasło dostępu do systemu ?
Hasło dostępu może zmienić każdy użytkownik systemu w swoim profilu. Hasło zawsze przyporządkowane jest do jednego użytkownika, więc zmiana hasła danego administratora nie ma wpływu na dostęp jakiegokolwiek innego użytkownika do systemu. Ponadto administrator posiada listę haseł i może nimi zarządzać.
Ilu pracowników może otrzymać dostęp do systemu ?
Liczba administratorów, managerów i pracowników, którzy otrzymają dostęp do systemu jest niegraniczona. To Państwo decydują o tym, komu przyznać dostęp. Zazwyczaj firmy decydują się na to, by każdy pracownik korzystający z druków korporacyjnych miał dostęp do systemu, bo zdecydowanie ułatwia to organizację procesu zamówień.
Czy mogę używać systemu poza firmą ?
Z systemu można korzystać w każdym miejscu i o każdym czasie. Działa on online, więc nie trzeba znajdować się w siedzibie firmy, by móc się do niego zalogować.
Tworzenie szablonów produktów
W jaki sposób tworzone są szablony produktów ?
Szablony produktów są wprowadzane do systemu przez programistów i tworzone na podstawie projektów graficznych, które od Państwa otrzymaliśmy. Dzięki temu możemy zagwarantować, że produkty zawsze będą zgadzały się z odgórnymi wytycznymi firmy.
Czy mogę zmienić szablon produktów ?
Gdy zgłoszą nam Państwo chęć wprowadzenia zmian do szablonu, to programiści uaktualnią go wedle nowych wytycznych. Istnieje również możliwość wprowadzenia nowych szablonów, które następnie Państwa administrator lub manager może udostępnić pracownikom.
Zarządzanie zamówieniami
W jaki sposób mogę zarządzać zamówieniami ?
Administrator oraz manager mają możliwość zarządzania zamówieniami. Gdy otrzymują informację od pracownika o zapotrzebowaniu na druki firmowe, mogą zaakceptować te zamówienia lub je odrzucić. W przypadku odrzucenia mogą również podać powód tej decyzji.
Czy mogę anulować złożone zamówienie ?
]Jeśli zamówienie zostało zaakceptowane i przesłane do realizacji, to nie mogą już Państwo anulować go z poziomu panelu administratora lub managera. W przypadku pomyłek prosimy o kontakt telefoniczny z dedykowanym pracownikiem obsługi klienta w naszej drukarni. O każdym złożonym zamówieniu są Państwo informowani mailowo i w razie jakichkolwiek rozbieżności prosimy o kontakt.
Czy system ułatwia rozliczenia firmowe ?
System znacznie ułatwia rozliczenia związane z zamówieniami druków firmowych. Mogą Państwo kontrolować zarówno swoich pracowników, jak i managerów decydujących o realizacji zamówień. W historii zamówień każdy administrator może sprawdzić, kto zlecił zamówienia i jak były one duże. Dane można posortować według takich kryteriów, jak nazwa zamawiającego lub termin, w którym zamówienie zostało zlecone.
Wsparcie techniczne
Czy drukarnia Mellow zapewnia szkolenia z obsługi systemu lub udostępnia instrukcję obsługi ?
System Mellow Business jest bardzo intuicyjny, ale oczywiście zapewniamy dostęp do instrukcji obsługi oraz gwarantujemy wstępne szkolenia.
Czy w razie problemów mogę liczyć na pomoc pracowników Waszej firmy ?
Do Państwa dyspozycji zawsze pozostają dedykowani pracownicy. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów służymy pomocą.
Czy szablony druków przygotowane przez naszych pracowników mogą być przesłane do akceptacji ?
Wszystkie parametry dotyczące specyfikacji druku są regulowane umową, więc nie ma konieczności każdorazowej akceptacji plików przesyłanych do druku.